Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Souhlas s Vámi.

Ale vidím tady ještě jednu stranu: SVOBODNÍ

[>-]

3 0
možnosti
JM

Náš základní problém podle mně velmi hezky vystihuje motto ze stránek http://cesko2050.cz/:

"Dokud polovina českých voličů nebude rozumět rozdílu mezi volbami a zasíláním sms do Superstar či Týtý, nemáme šanci žít ve svobodné a prosperující zemi."

4 0
možnosti
MD

Dost hloupa nepresna veta. Kdyz na pulte v kramu lezi pet ruzne okoralych housek, nelze kupujicimu vycitat ze koupi co je. Kdyz jist se musi. A nejvice okorale az plesnive byly kupodivu ty lezici napravo.

2 1
možnosti
MD

Je zcela jedno, zda pan Sobotka pronese vetu c.1 nebo c.2. V nasledujicim case pak od politiku z CSSD muzeme uslyset, jak uz nekolikrate, ze volebni sliby nebyly zasazeny do realneho ramce. Mozna u toho bude pan Sobotka alespon cudne stat za oponou. Na podstate veci to vsak nic nemeni.

5 0
možnosti
Foto

Dal jste si s tím práci, já s tím obsahem dokonce nemám žádný problém, jen by se ten článek hodil v době před parlamentními volbami. Teď se mi naopak zdá hloupé, když tohle téma strany otevírají před krajskými volbami.

4 1
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3230x
Jsem technicky vzdělaný vysokoškolák se zájmem o dějiny a svět. Občas mě napadají zajímavé myšlenky, o které bych se chtěl podělit se svým okolím.

 

Seznam rubrik