Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Pamatujete poslední volby?Zemanovce SPOZ a volební plakáty se Zemanem?Jak šli voliči za svým prezidentem?Výsledek 3 procenta.Představa,že politické populistické spodině typu Usvit pomuže Zeman k nějakému výsledku je dost naivní?To by jste opravdu chtěl Černocha,Velebu,Konvičku nebo Volfovou ve vládě?Já tedy ne....

2 7
možnosti
MB

Pozitivní na tom celém je, že každá strana, na kterou se postavil každý z novodobých českých prezidentů před volbami, pak u voleb neuspěla. Příklady - Havel a US, Klaus a Bobošíková, Zeman a SPOZ. Je to trend a jde dobrým směrem ;-)

3 1
možnosti
JS

Nejlépe to vyjádřila blogerka paní Veronika Valíková. Tu by si měli přečíst všichni přívrženci starých pořádků. :-P

0 4
možnosti
JM

Já sice nejsem příznivec starých pořádků, ale nevím důvod proč číst někoho, kdo neotevírá diskuse. Křiklounů, kterým se nedalo oponovat, jsem si v těch starých pořádcích užil až běda.

6 1
možnosti
NH

já jsem si všimnul, že "Hysterie" nezavládla ani tak po projevu, nýbrž proti tomu, jakým póvlem se pan prezident na tribuně obklopil. Už tam chyběl pouze Vandas!

4 11
možnosti
JM

No, oni ti lidé tam přišli, mimo jiné, i kvůli tomu póvlu. A to pochopitelně budí mezi politiky zděšení. Představte si, že ten póvl může v příštích volbách kandidovat. A pokud budou militantní budhisté i nadále útočit a nic nenasvědčuje, že by snad chtěli přestat, tak ty volby mohou klidně vyhrát. Jo, demokracie je pro elity velký průšvih, pakáž lid chce volit podle svého.

8 0
možnosti
DP

D85a98d32a77k 79P12e15t36r

20. 11. 2015 11:37

V podstatě řekl to, s čím souhlasí drtivá většina občanů.

15 2
možnosti
VR

Tohle umění ovládá drtivá většina populistů a demagogů, Zeman není výjimka.

4 8
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3230x
Jsem technicky vzdělaný vysokoškolák se zájmem o dějiny a svět. Občas mě napadají zajímavé myšlenky, o které bych se chtěl podělit se svým okolím.

 

Seznam rubrik